Grymt skön seger! JJ fan övermänskligt bra, helvete vilken match han gör. Och igelkottsförsvaret nästan hundraprocentigt. Lite väl många felavvägningar i pinchandet och positionsspelet vid offensiva blå med frilägen som följd, men...ingen fara på taket med väggjäveln där bak.
Underbart sudden-PP också. Han är så smart Jonte, och EP gör det han borde göra minst 5 ggr per match: avlossar sitt brutala handledsskott. Hockeyporr.
2 poäng, men det känns som 3. Det här kräver en fet rom som segerpremie.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer