JanneH: Vi vann ju båda våra hemmamatcher mot Skellefteå förra säsongen? 👀
Sen får man medge, nu spelar vi får vår "överlevnad" lite denna säsong känns det som. Alltså med tanke på hur tumult allt blev med Kimmos och Jokinens avsked.
Då kan jag leva med att vi kör Växjö köttmurshockey för tillfället. Annars är man ju inte jätte begeistrad över underhållningen i stort. 🤪
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sen får man medge, nu spelar vi får vår "överlevnad" lite denna säsong känns det som. Alltså med tanke på hur tumult allt blev med Kimmos och Jokinens avsked.
Då kan jag leva med att vi kör Växjö köttmurshockey för tillfället. Annars är man ju inte jätte begeistrad över underhållningen i stort. 🤪