BaraTikare: Han är ju dock ingen offensiv spelare på SHL nivå längre, flera andra som rimligtvis går före. Han är i den formation han bör vara i, enligt mig då. Han kanske har bra defensiva siffror dock.
Wedda hittar nät ♡ Emil hittar nät ♡ JayJay nekar skeletpöjkarna ♡ Barre visar föredömlig inställning ♡ Sist men inte minst, viktorian ser förbannat stabil ut på Text-Tv.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...