cloon: Det man huvudsakligen vet är att modo inte kommer att se SHL på några år, dom sprattlar till i toppen detta året för att sedan sjunka i avgrunden som sig bör.
Har lite svårt att förstå artikeln i ST om Boyce frånvaro i spelande trupp. Vem eller vilka ska han ta platsen av när alla är friska ? Samma gäller Levinsson. TS säger det de flesta förstår. Andra går före. Denna säsong torde vara den sista som spelare för den gode Boyce. ingen fler förlängning tack.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer