1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2922140

Sv: Apropå nånting...
”Om han vill hem” den här kompismentaliteten måste ju läggas ned. Vi är ingen välgörenhetsorganisation.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
The great one: Tolkar Nubben lite som att han kanske vet att Stridh har nåt annat på gång? När han nämner om att Stridh förmodligen lockas av utlandsspel etc.
Så för att inte ge nåt så drar han till med ett sånt uttalande.

Men håller med dig annars. Mycket behövs fortfarande bli proffsigare i vår kära klubb.

Sv: Apropå nånting...
The great one:precis .det här med "om han vill hem" låter ju som om stridh kan välja exakt själv..oavsett om det finns andra tränare i klubben .
TS är vår tränare och om det nu går bra så är han det även över nästa säsong .

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer