1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2922168

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
Joslan00: Förlust känns ok på förhand, helt klart.
Skulle dock vara mysigt om det faktiskt visar sig att vi kan utmana dom på riktigt, offensivt alltså.

Och gärna slippa känslan som under andra perioderna mot Rögle och Skellefteå. Där dom knappt behövt spola motståndarnas zon.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
-Sputnik-: Jag har redan uttryckt mina känslor om den andra perioden mot Skellefteå nu senast som man såklart gärna slipper att se. Samtidigt vinner vi perioden med 1-0, så taktiken i just den matchen fungerade ju helt planenligt.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
Wedin och Hartmann , ja de gick ju bra sist

JJ fortsätter i mål

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer