Andersson: Westfält är ju grym defensivt, oavsett om jag ifrågasatt värvningen, offensivt sett. Så har jag sagt att han är en av de bästa defensiva centrarna i ligan.
Med det sagt, så tycker jag att Westfält bör centra en defensiv 4:e kedja. Och låta Eriksson släppa på tyglarna lite igen. För han skapade ganska mycket offensivt när han fick centra i en 3:e kedja. Det var bara målen som saknades.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Med det sagt, så tycker jag att Westfält bör centra en defensiv 4:e kedja. Och låta Eriksson släppa på tyglarna lite igen. För han skapade ganska mycket offensivt när han fick centra i en 3:e kedja. Det var bara målen som saknades.