Gör ju samma miss som säsongen han stod kopiöst mycket. Blir helt slut till slutspelet. Juel måste få spela även.
Sedan nya formationer sedan matchstart senast. Känns nja. Tycker Tommy borde återgå till formationerna vi hade när vi tog 4 raka. Gillar dock att han kan ändra formationer, speciellt som senast under match även.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...