1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2922409

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
-Sputnik-:

Sjuk kommentar när vi spelar stabilt sedan omgång 2. Tommy har styrt upp defensiven. Ante K och Freddan letar fortfarande efter att sätta försvarspelet.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
The great one: Så sjuk är den väl inte? Under Ante släppte vi in topp 4 minst mål under alla hans säsonger?
Hade väl rätt bra underliggande statistik i säsongen när vi hamnade i play in mot Rögle. Men kunde inte "ta betalt" och Dahlén hade poängtorka den säsongen.

Jag var en av dom som ropade på Antes avgång, men tycker defensiven inte alls var så dålig under hans och Marklunds ledning, faktiskt.

Det som inte var bra då var att vi dessvärre hamnade i en del 5-6 matchers förlust streakar.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...