Kulltorp: Håller med, vi gör en helt ok förstaperiod. Är väl ingen slump att Frölunda som kan värva in spets till i princip fyra femmor är vassare i anfallszon. Vi får gå mer på chans, men kampmomenten kan vi inte klaga på idag.
Sen kan jag för mitt liv förstå dom som gillar ADHD-Patrik. Han har svamlat sönder varenda match jag hört honom.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Är väl ingen slump att Frölunda som kan värva in spets till i princip fyra femmor är vassare i anfallszon. Vi får gå mer på chans, men kampmomenten kan vi inte klaga på idag.
Sen kan jag för mitt liv förstå dom som gillar ADHD-Patrik. Han har svamlat sönder varenda match jag hört honom.