roger_sundsvall: Nu blire nog lite jobbigt. Frölunda är bra och har flytet, då blire tufft. Juel kan nog börja värma på bänken. Hockey är en märklig sport… Flyget tur och retur till Göteborg kostade mer än det smakade.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Frölunda är bra och har flytet, då blire tufft.
Juel kan nog börja värma på bänken.
Hockey är en märklig sport…
Flyget tur och retur till Göteborg kostade mer än det smakade.