RunarUp: Det är tydligt i svensk hockey nu att mycket handlar om att sätta sig i en situation så att det blir enkelt för domaren att blåsa av. Strömbergs utvisning före Frölundas 3-0 är ju verkligen ingen utvisning men lägger man sig när man har tagit den åkbanan så får man med sig PP. Det här måste även Timrå lära sig, att lägga sig när man bryter in framför kassen. Vi har kassa domare, Frölunda har lärt sig att spela spelet och det måste Timrå också göra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer