Timrå spelar helt ok. Frölunda är ett otroligt starkt lag som de ska vara. De spelar också med självförtroende och med ledning på hemmaplan. Sedan skulle Timrå haft en eller två PP i denna period. Men så är det. Mest nöjd att Wedin verkar kommit igång rejält. Samt Hartman ser verkligen stark ut. Svensson fortsätter att se osäker ut och hänger inte riktigt med ibland.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Svensson fortsätter att se osäker ut och hänger inte riktigt med ibland.