Kulltorp: Det kändes ju helt ok! Det är effektiviteten som grinar oss i ansiktet. Frölunda lyckas med allt i första, där vi även ger dem momentum med utvisningarna. Sedan är vi med och hade inte målet stått snett idag så hade vi fan tagit det här. Det var inte ett steg tillbaka.
En annan reflektion: Ofta (som idag med Max Friberg) står motståndarna i intervjuerna efter matchen och pratar om att de inte presterat på topp idag. Det är så det ska vara mot Timrå - jag vill säga att det är vi som gör dem sämre.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det var inte ett steg tillbaka.
En annan reflektion: Ofta (som idag med Max Friberg) står motståndarna i intervjuerna efter matchen och pratar om att de inte presterat på topp idag. Det är så det ska vara mot Timrå - jag vill säga att det är vi som gör dem sämre.
❤️🤍