1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614986 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2922916

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
Bobby Hahl: Så länge laget spelar bra är det bara frågan när ketchup effekten kommer. Vi har ju trots allt SHL lägsta effektivitet och ändå ligger bra till i tabellen..Jag tror att spelarna känne frustration över detta. Men. den ineffektivitet som just nu råder kommer säkerligen försvinna med tiden.. Fast med dagens effektivitet 3,33% slår man inte Göteborgarna..Lasse J i målet är ( hands down ). SHLs bästa målvakt. Många lag saknar en mv av den kalibern!.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
Stan Makita : Jo visst vi har dålig skotteffektivitet. Men är vi inte bland de sämsta lagen i XGF. Alltså förväntade gjorda mål framåt? Har inte exakt koll, men har för mig experter snuddat på det nån gång.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer