Vi förlora trots allt bara en placering den här veckan och lyckas stjäla två poäng av SAIK. På förhand förväntade jag mig inte en enda poäng helt ärligt och att slå Frölunda på hemmaplan då dom är i en jävla tokform känns inte som ett krav. 3-1 på tavlan känns till och med okej då man lutat sig tillbaka lite. Förbannat synd att dom ska såsa så jävligt i 5 mot 3 men i slutändan gör vi trots allt en bra bortamatch mot seriens bästa lag och seriens sämsta domare.
Allt som allt är denna vecka godkänd skulle jag säga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer