JonteD: jag tror att någon i laget måste steppa upp som sniper på motsatt sida Dahlén för att vi ska bli riktigt farliga. Vårat PP idag är ett skämt vilket i sig är ett skämt då man har en så fruktansvärt skicklig spelare som Dahlén som styr första PP.t. Är det något vi måste träna på så är det varianter/set plays i PP, är vi ett riktigt hot i PP får vi mer frihet i 5 mot 5 då det blir betydligt läskigare att spela fult mot oss.
Idag är det knappt ens en konsekvens då vi får PP, kommer inte ringa ändå. Utom kanske i våran målbur.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Idag är det knappt ens en konsekvens då vi får PP, kommer inte ringa ändå. Utom kanske i våran målbur.