Joslan00: osäker på om du raljerar men du sätter ju fingret på det. Det är sjukt bra att vi är med så högt upp som vi är, med så många bortamatcher vi haft hittills.
Välkommet att Wedin vaknat men vi måste få mer offensiv push i det här laget för att vi ska hålla i tabellplaceringen. Ingen skam att torska mot Frölunda men det måste vara fler än Dahlén som hotar..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Välkommet att Wedin vaknat men vi måste få mer offensiv push i det här laget för att vi ska hålla i tabellplaceringen. Ingen skam att torska mot Frölunda men det måste vara fler än Dahlén som hotar..