1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2923355

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Vi e ju ett gäng här inne som kan hockey ngt så när elr hur?? Håller fullständigt med om Stadin om man inte levererar elr trivs i Timrå och om de inte sker framsteg för spelaren då ska man lämna men vi har ett Troll som säger annat i boken och tillika är en talang scout vilket jag betvivlar!!!! Tycker att scouten kan lägga ner allt sitt skrivande härinne o låta oss diskutera de som är viktigt för oss som har huserat här länge!!!!🇱🇸🇱🇸🇱🇸😎

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Jag kan i ärlighetens namn inte särskilt mycket hockey. Vad gäller Heffners har jag ingen aning om vem hen är eller sanningshalten i hans profil. Kan möjligen tycka att det är lite suspekt om han verkligen är scout på lite nivå och helt plötsligt häckar här. Känns inte särskilt seriöst

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer