Puckat: Ja, matchningen av våra målvakter går ju att fundera på. Inte bara gällande denna säsong.
Vi kör typ alltid ända in i kaklet med en tills han är halvt slutkörd. Sen in kommer en målvakt som kanske blev åsidosatt pga en lite mindre lyckad insats. Och "måste" hävda sig med kniven mot strupen.
Det som ligger Juel lite i fatet är väl att match veckorna inte är så tighta så här års. Men vi gör ju inte jättemycket för att ens ha en uns av chans att få behålla Juel vid nästa löneförhandling kan man känna...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi kör typ alltid ända in i kaklet med en tills han är halvt slutkörd. Sen in kommer en målvakt som kanske blev åsidosatt pga en lite mindre lyckad insats.
Och "måste" hävda sig med kniven mot strupen.
Det som ligger Juel lite i fatet är väl att match veckorna inte är så tighta så här års.
Men vi gör ju inte jättemycket för att ens ha en uns av chans att få behålla Juel vid nästa löneförhandling kan man känna...