Helt säker på att man spelar med bästa laget vid varje matchdag. Målvaktsfrågan avgörs väl ifrån hur de ser ut under träningarna också. Tror inte en sekund att Juel får vara på bänken för att att avser att lämna efter säsongen. Juel har hjälpt Timrå enormt mycket genom åren och ska behandlas respektfullt med ett proffesionellt synsätt. Allt annat skulle jag skämmas över.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer