X-Län: Nu är ju inte matchen över. Man kan ju förlora, men det får absolut under inga omständigheter inte se ut på detta viset. Mot ett bottenlag med flertalet spelare borta.
Jag har sagt det innan och säger det igen, jag är fortsatt orolig över detta i det långa loppet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har sagt det innan och säger det igen, jag är fortsatt orolig över detta i det långa loppet.