Joaqino88: Passningsspelet var bedrövligt. Många spelare som inte var vän med pucken idag. Tyckte pucken hoppade över klubbor på ett parodiartat sätt idag.
Vargher85: Fascinerande ändå när man ser Genborg och Linus Eriksson, två ungdomar utan någon som helst möjlighet att odla en mustasch, dom är i princip dom enda Timråspelarna som är inne och gurglar framför kassen. Får ofta stå och veva med 38-åriga tjecker och nordamerikaner. VAD gör Walli egentligen, hade han inte köpt in på rollen i fjärdekedjan? Kan inte se en förlängning av det kontraktet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer