Har vi slagit klubbrekordet i att vända 0-1 under en säsong redan i oktober tro? SHL-rekordet? Ska man se nåt positivt så är vi uppenbarligen svåra att ta poäng av. TS har skapat ett lag som har liiite svårare att förlora än att vinna. Typ så. Bara att hoppas att det håller i sig om nu inte produktionen illa kvickt kommer igång
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ska man se nåt positivt så är vi uppenbarligen svåra att ta poäng av. TS har skapat ett lag som har liiite svårare att förlora än att vinna. Typ så. Bara att hoppas att det håller i sig om nu inte produktionen illa kvickt kommer igång