1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2925124

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-10-23
-Sputnik-: Jag tar gärna Växjö/Luleå-hockey om det ger även oss ett SM-guld. De nämnda lagen har ju ändå nått vissa framgångar på bekostnad av skönspelet. Jag och många med mig skiter nog i skönspelet så länge "vi är laget som aldrig vinner nåt" är vårt DNA. Jag ser hellre att vi bygger in en vinnarkultur i vårt DNA än att fokus ska vara att vi står för nån jävla gladhockey. Se vart det sistnämnda tagit oss kontra vart "dödgrävarhockeyn" tagit de lag du nämner. Vinster trumfar gladhockey 100 ggr av 100 när det kommer till att dra folk till arenan

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer