Söderöver: ja vi lär få se.. till sist och synes så handlar mycket om att man också måste börja öka sina publiksnitt, Att man locka folk att spendera pengar i arenorna och runt laget..om man nu inte är nöjd med att stå och stampa på samma plats dvs.. Vara nöjd och tycker sig vara duktig med att ha klarat ett +-0 resultat och hålla näsan ovanför vattenytan.. För en sån inställning bygger inga elitlag i längden. Gäller alla elitklubbar i distriktet .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För en sån inställning bygger inga elitlag i längden.
Gäller alla elitklubbar i distriktet .