Smörgåsen : Tycker ändå att Pääjärvi står för nått. Grym i BP etc. Av det man sett på match avsnitten, även under Jokinen, så är han ganska verbal i omklädningsrummet och verkar besitta en del ledaregenskaper. Jag förväntar mig inte massa poäng med Pääjärvi, men ett gediget jobb. Vilket jag ändå tycker vi får!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag förväntar mig inte massa poäng med Pääjärvi, men ett gediget jobb. Vilket jag ändå tycker vi får!