1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2925848

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: med över 450 NHL-matcher på sitt CV samt en hel del CHL och AHL så tycker jag man i grunden kan förvänta sig lite mer av honom än några minuter i fjärdelinan med nollor i alla poängkollumner.
Ett hästjobb i defensiven o BP men när nuvarande kontrakt går ut.... förnya?.... isåfall till en lön motsvarande en fjärdelinare isåfall, för någon toppspelare är han inte längre.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Intressant lista från Expressen by the way.
Genborg lirar på en lön kring 30k.

Då tycker jag 3 års kontraktet på Lilja är lite mer svårsmält och till last, till en förmodat rätt mycket större lön än Genborg. Förmodligen lyfter väl Lilje på en lön runt 100k-150k skulle jag tippa? Något som vi inte är i närheten av att få ut på isen just nu.

Typ mest osynlig av alla våra forwards. Av blotta ögat.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer