1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2925879

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Japp Lilja har kontrakt till 27/28.

Westfält har ju det med. Men det kontraktet kan jag ändå köpa på ett annat sätt. Då Westfält är grym defensivt och kan vara värd att bygga på i det långa loppet.

Då Lander inte blir yngre och succesivt lär halka ner till att tampas som 3-4: e center kommande säsonger, ihop med Westfält som defensiva klippor.

Men det förutsätter ju att vi gör allt i vår makt för att hitta ekonomisk plats för en första center. Sen kan EP centra en andra kedja, då han lär hålla ett gäng säsonger till. Och förhoppningsvis går ner i lön när det skall förhandlas nytt kontrakt efter nästa säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Instämmer!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer