BaraTikare: Kan Walli bara undvika dräll med pucken i fel lägen (pucktransport ur egen zon, t.ex) diggar jag den också hårt. Passningsspelet mot Lekis liknade ingenting, det måste upp, liksom den fysiska biten. En annan sak som jag inte känner till om T.S upplyst sina adepter om är ju att matcherna de facto startar samma sekund pucken släpps.
Som vi uppträtt på slutet trycker vi på full gas först nät nöden så kräver, alternativt full-panic mode.. Det är fullt tillåtet att komma ut i ledning inför sista och ha det mindsetet istället. Mycket bättre, if you ask me.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Passningsspelet mot Lekis liknade ingenting, det måste upp, liksom den fysiska biten. En annan sak som jag inte känner till om T.S upplyst sina adepter om är ju att matcherna de facto startar samma sekund pucken släpps.
Som vi uppträtt på slutet trycker vi på full gas först nät nöden så kräver, alternativt full-panic mode.. Det är fullt tillåtet att komma ut i ledning inför sista och ha det mindsetet istället. Mycket bättre, if you ask me.