1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2925929

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
RunarUp: Intressant då jag tänkt att man sett samma mönster.

En frukt av att vi saknar spets och lever på inställning och mer disciplinerat spel när vi inte förväntas föra matcherna? Men att i matcher när motståndet är sämre så har vi svårt att ta tag i taktpinnen?

Eller "bara" inställning" i grund och botten?

Hoppas vi blir motbevisade idag som du säger, men känslan är väl inte så, mot ett Örebro som vi historiskt haft svårt mot senaste säsongerna.

Våga vinna tufft med 3 poäng!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
-Sputnik-: Skägget Svensson ser bättre och bättre ut! Snabbare och stabilare. Man ser lite av fjolårsformen nu

Kul!

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
-Sputnik-: Nu kör vi

Rödvit hockeydynamit!

Krossa Öreplast! 💪🏼💪🏼💪🏼

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer