Sjuk match att förlora, men trubbigheten är inget olycksfall i arbetet. Vi är för jävla mjuka när det gäller avslut.
2 hyperviktiga här-måste-vi-samla-poäng-matcher slutar med 2 pinnar. Njae. Jävligt svårt att inte känna fet-oron krypa sig på. Kval bör vi kunna undvika, men frågan är om det blir mycket mer än så.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sjuk match att förlora, men trubbigheten är inget olycksfall i arbetet. Vi är för jävla mjuka när det gäller avslut.
2 hyperviktiga här-måste-vi-samla-poäng-matcher slutar med 2 pinnar. Njae. Jävligt svårt att inte känna fet-oron krypa sig på. Kval bör vi kunna undvika, men frågan är om det blir mycket mer än så.