1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2926451

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Woody Jokinen: Elva jävla skott lyckades packet mäkta med. Flyt och grishockey. Nej, jag slipper gärna se Örebro i SHL i framtiden. Lika jävla illa är det i fotboll.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Woody Jokinen: vi skjuter å andra sidan 36 skott men har bara ett mål. Effektiviteten är inte den bästa. Edit var tvungen att kolla statistiken och japp, vi har sämst skott effektivitet i SHL av samtliga lag.

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Woody Jokinen: Jag önskar Örebro allt ont i världen. Avskyr verkligen detta lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer