Karlsson74: På tal om bredd. Den är ju inte ens bättre än ifjol , offensivt alltså. Lilja, Westfält, Levinsson är ju inte bättre än Johansson, Lundmark osv.
Smörgåsen : nej Levinsson var jag högst frågande till redan när han värvades. .inte bättre än Boyce. Westfält är ändå en duglig fjärdecenter men Lilja ..Nja bättre än Johansson men sämre än Lundmark. Vår styrka ligger i defensiven och målvakterna våra svagheten i offensiven. Som någon sa.. bakom Dahlen är det väldigt tunt offensivt .
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer