Menysystemet på den här sidan är egentligen en katastrof, det är alltid i den sista tråden man skriver i oavsett om det man skriver hamnar rätt eller inte.
Det skulle behövas byggas om lite grann, lite mer som Flashback har det. När man "trycker" på laget skulle man hamna i meny där trådarna är. Nu är U20 låst bara för att diskussionen hamnade där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det skulle behövas byggas om lite grann, lite mer som Flashback har det. När man "trycker" på laget skulle man hamna i meny där trådarna är. Nu är U20 låst bara för att diskussionen hamnade där.