Underbart!!!! Kapanen håller samma klass som förra säsongen. Första femman är MINST lika bra som förra säsongen. 2:a och 3:e femman är också MINST lika bra som förra säsongen.
Det här var bara första matchen en det ser jävligt bra ut!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Kapanen håller samma klass som förra säsongen.
Första femman är MINST lika bra som förra säsongen.
2:a och 3:e femman är också MINST lika bra som förra säsongen.
Det här var bara första matchen en det ser jävligt bra ut!