DenRöda: tack för info. Jag visste inte att man kunde kommentera sig själv här. Det kan ju vara lämpligt. Jag tycker också att jag vet bäst.... Ngn "ketchupeffekt" var det länge sen vi såg men visst var det en borta mot Malmö för ett par år sen och senast mot Brynäs i februari i år.
Min enkla analys av gårdagen är att Örebroarna lyckades hålla en bra defensiv och när vi kom igenom då var Arntzen fenomenal. Bättre reaktion än Jacke som släpper 2 i oskymda lägen.
I övrigt var Timrå klart bättre än Örebro och vi ligger lite högre i tabellen av förståeliga skäl.
Skulle dock önska att vi är med bättre på returerna. Särskilt när inte prickskyttet stämmer.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ngn "ketchupeffekt" var det länge sen vi såg men visst var det en borta mot Malmö för ett par år sen och senast mot Brynäs i februari i år.
Min enkla analys av gårdagen är att Örebroarna lyckades hålla en bra defensiv och när vi kom igenom då var Arntzen fenomenal. Bättre reaktion än Jacke som släpper 2 i oskymda lägen.
I övrigt var Timrå klart bättre än Örebro och vi ligger lite högre i tabellen av förståeliga skäl.
Skulle dock önska att vi är med bättre på returerna. Särskilt när inte prickskyttet stämmer.