1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2928756

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Ja vi hade 24 poäng förra säsongen och 26 nu.
Jokkinen tjat om Defence och in your Face..
Visst väg vi lit för lätt iblann...
Menn Ja tro dä bli bättre

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Samtidigt så snackas det väl om att serien är mer ojämn nu än på många år?

Ett mål mer insläppt och fler mål gjorda förra säsongen. Det tror jag hade gett oss mer poäng denna säsong, faktiskt.

Med det sagt så tror jag ändå att TS fått ut mer av förra årets trupp.

Och att Jokinen floppat sönder med denna trupp.

Däremot kvarstår problemet. Vi är för trubbiga.

Men det hoppas jag att Nubben ser och kan åtgärda till nästa säsong. Denna säsong är bara "att spela av" och slippa kval. Hur tråkigt det än är att infinna sig med den tanken.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.