Andersson: Men är inte det här laget lite frukten av den hockey som finska sol & våraren ville spela? Vi skulle ha många spelare i laget för att alla ska kampa om sin plats i laget etc etc.
Då kanske man kände att man kunde göra chansvärvningsr för att han skulle flåsa dem i nacken & ställa en jävla massa krav? Och nu vart det något helt annat & här står vi med skägget i brevlådan..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer