1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2930576

Sv: Apropå nånting...
Nougath: Precis så. Min kritik har heller aldrig legat hos Tommy. Han gör vad han kan med materialet vi har.

Men som du säger så är det losermentaliteten man blir så trött på att höra.

Säger man samma till alla sponsorer, så kan jag förstå att vi aldrig kommer bli nått mer en en liten loserklubb heller.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Va tro vi om att ida? Bryt vi trenden å gör första måle?
Lossna målskytte?
Kör vi över HV?
Står JJ igen?
Vinn vi eller spyr vi galla här när vi förlort?
Frågorna ä många å ångesten ä hög!
Dä bästa vore ett skönt avslut i hemmarinken innan uppehålle!!
Så dä kann rinna lätt ida 💀💀💀
GE OSS FRID Å VINN Å SKRÄM SKITEN UR HV IDA!!!!👺👽💀🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Håller med . Tommy är bra han

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer