-Sputnik-: Jag tar åtminstone med mig att det är underbart att se Timrå dominera en match fullständigt och göra fyra mål i två perioder. Resten struntar jag i för det går inte mer än att vinna.
Woody Jokinen: Ja absolut. Givetvis glädjs man att se att vi kan göra mer än max 2 mål. Men komiskt med de som kommer med pekpinnar och tror man firar som ett SM guld och vänder kappan efter vinden.
HV är uselt och vi lyckas för en gång skull utnyttja det! Det finns hopp att slippa kval och klappkassa lag som HV. Det tar jag med mig!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.