+ 18
Inlägg: 2931554
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV71 2025-11-01
Eugen Sandberg: Japp, så är det. Vi kommer aldrig nå just några högre höjder än så här. Vi får vara glada och tacksamma för det vi har. Och det mina damer och herrar....*trumvirvel*.....är en SHL-arena i den lilla avfolkningsorten Timrå! Timrå IK ska spela i Timrå!!!11!!
Det trumfar ALLA andra ambitioner. Ingen agenda kan vara noblare
Det trumfar ALLA andra ambitioner. Ingen agenda kan vara noblare
+ 4
Medelpad verkar i högre utsträckning än andra landskap leva efter ”du skall bliva vid din läst”. Fy fan för att våga drömma, det leder ändå ingenstans.