1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2931590

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Vi får smida medans järnet är varmt!
I och med Red bulls intåg i SHL. Skall vi sälja själen för säg 300 miljoner och låta Red Bull köpa upp Timrå IK?

Jag menar vem vill inte se sånna här matchställ...
Uppladdat:

500x0-20251102161315.jpg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-:
Red Bull får gärna sponsra med ett antal miljoner som vilken annan sponsor som helst. Om det innebär ekonomisk stabilitet ..och man slipper tugget om krasslig ekonomi ..Under förutsättning att man ger fan i hur klubben sköts och matchställen ser ut.. . 😂

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Det där var lite väl, vi behöver inte tappa vår identitet helt. Men fuck tallarna, nu kör vi!
Uppladdat:

500x0-screenshot20251102-163945.png


Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Men det var det j@€#... Är det en riktig eller AI genererad bild du fått fatt i?
Fick sura uppstötningar och vomeringstankar av denna styggelse till bild. Ser ut som dom kommer direkt från nån Bayersk obskyr pub/klubb iförda lederhosen och hockeyskydd 🤢

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: och i samband med det så kan Red Bull bygga en multiarena i sundsvalls hamn där de kan köra lite olika jippon utanför i vinter med "back-ut-i-havet" hoppning och liknande för att dra folk, främst första säsongen så att vi verkligen får upp intäkterna och publiksnittet!

Fan, det andas positiva vindar om Timrå Red Bulls!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...