NickNack: Totalt oväntat och jävligt tråkigt. Tufft att ersätta honom.
Men! Jävulskt roligt för Dahlén. Han gör helt rätt och jag hoppas att han gör det grymt några år i Schweiz, tjänar grova pengar och sedan bli en återvändare igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men! Jävulskt roligt för Dahlén. Han gör helt rätt och jag hoppas att han gör det grymt några år i Schweiz, tjänar grova pengar och sedan bli en återvändare igen.
All lycka Jonte!