Tom Topp: är väll inte bekräftade uppgifter men lite dessa siffror ja hört när de snacka som dom. ska också säga att elie o karlström ha ja ingen aning om utan chansar att de ligger runt 200.
dom har så sjuka jävla möjligheter med dessa löjligt feta budgetar. hoppas verkligen de åker ut o deras externa finansiärer som pumpar in 30 millar per år hittar nått annat intresse
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer