1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2934408

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: det är ju helt sjukt! 2.4 -2.5 miljoner i månaden för 10 spelare!! Och sen tillkommer väl sociala avgifter på det!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: är väll inte bekräftade uppgifter men lite dessa siffror ja hört när de snacka som dom. ska också säga att elie o karlström ha ja ingen aning om utan chansar att de ligger runt 200.

dom har så sjuka jävla möjligheter med dessa löjligt feta budgetar. hoppas verkligen de åker ut o deras externa finansiärer som pumpar in 30 millar per år hittar nått annat intresse

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Tänker du på arbetsgivaravgifter då, eller runt omkring kostnader för deras sociala tillvaro i respektive stad? :D

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer