Bra perre spelmässigt, dock en del plotter med pucken från båda lagen. Oförmågan att göra mål är dock påtaglig. Gillar inte heller tendensen att man drar ner pucktempot när man får 5-3-läget. Attackpsyket i 5-4 var ju grymt.
Risk för jobbig andra nu. Gäller att man inte faller igenom. Håller vi kontakten inför 3e, så...finns embryot till poängchans.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...