1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2935754

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-11-13
Men snälla Mange.... Du gör det så jävla bra i boxplay och allting men du kan väl för fan inte säga att målvakten "gjorde en bra räddning"....

Det var ett dåligt avslut, sluta vara så förbannat jävla nöjda och ursäkta varandra hela jävla tiden!!!

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-11-13
Erre92: håller med. Det där är ju Timrås loosar-mentalitet som talar. Jag var helt säker på att han inte skulle göra mål för det brukar de inte göra i sådana lägen. Skjuter längs is på redan liggande benskydd hos målis och sedan berömmer räddningen. Jesus…

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer