Nougath: vi har mest idel hårt arbetande forwards i truppen. Jag tror definitivt att vi kunnat haft en som Rattie i truppen.
Skillnaden mot LHC är att halva deras forwardsuppsättning består av skönlirare som inte vill göra jobbet. Mer att Jacobsson inte vet hur man bygger en helhet i ett lagbygge.
Hade tagit emot Rattie med öppna armar, en som kan göra mål på ingenting. Det finns en helt annan grundstomme och trygghet i Timrå. Som jag tror Rattie mått bra av och kunnat leverera i.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skillnaden mot LHC är att halva deras forwardsuppsättning består av skönlirare som inte vill göra jobbet. Mer att Jacobsson inte vet hur man bygger en helhet i ett lagbygge.
Hade tagit emot Rattie med öppna armar, en som kan göra mål på ingenting. Det finns en helt annan grundstomme och trygghet i Timrå. Som jag tror Rattie mått bra av och kunnat leverera i.