steveroper: Nej, särskillt när vi matchat som vi gjort som vanligt med målisarna. Det gör inte nån rättvisa att förlänga med Juel som kommer få en större lön.
Värva nått spännande från HA till billig peng att sparra med JJ. Max 60-80k som Juel haft.
Alternativt typ Hellsten från Leksand. Men där är nog lönen lite högre än så.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...