1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2935946

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-11-13
{10774}:

Fast det var inte det du skrev!. Du skrev att vi inte vara förberedda och påslagna. Vi gjorde kanske säsongens bästa första bortaperiod. Vi ägde SAIK. Sedan får vi inte in puckjveln i 5 mot 3. Sedan styr dom in 2-0 på flax. Sedan är matchen över vid 3-0. 4-0 såg jag ej för då hade jag redan bytt match.

Nya tag lördag.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-11-13
The great one: Jag tycker inte att det är ”flax” när man gång på gång släpper spelare mitt i slottet som kan styra på skott som går fram. Det är slarv. Ej påslagen. Man spelar med vilja men totalt utan hjärna.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...